lördag 6 juni 2009

Äntligen helg då...

Har som insett att under bröllopssäsong så kommer min helg att vara Söndag-Måndag. Fram till September någon gång.
Så nu är det med andra ord Fredag kväll haha...

Nåväl, var i Krokstad utanför Säffle idag och plåtade ännu ett Norskt brudpar. Eftersom vädret var molnigt valde jag att köra utan blixtar till 90% och bara tokspontant, vilket kändes riktigt kul.
Två små underbara barn hade de med. En liten prinsessa och en sjövild liten kille. Slänger upp några bilder här på bloggen när jag får tid.

Men... tokigt hektiskt vecka som kommer nu, så det kommer ta ett tag.
Handelsbanken kl.8 Måndag morgon :D

8 kommentarer:

Erik Nygren sa...

Säg till om du behöver gratis fotoassistent i veckan =)

Martin sa...

Hmmm. Kan hända att jag skulle kunna behöva ett extra par händer på Torsdag???

Ska till deje och fota en grej åt Tryck.

Erik Nygren sa...

Coolt.. vilka tider handlar det om ungefär? :)

Martin sa...

Lite osäker på det just nu.
Jag ska fota en grej åt lrf först på Stadshotellet, så det blir nog vid lunch.

Erik Nygren sa...

aah okej.. låter bra det... ja ska bort senare på eftermiddagen men ja kan ju vara med i några timmar iaf.. vet inte hur lång tid det tar i deje men :)

Martin sa...

De skjöt upp Deje-grejen till nästa vecka, så jag kan ju höra av mig när jag vet när/om det blir av.

Erik Nygren sa...

ahaa okej.. japp , bara att höra av sig :D är arbetslös nu ja så jag har nog tid =)

Martin sa...

haha, ja man ska alltid se det positiva. Använd tiden vist.