tisdag 19 januari 2010

tidigt morgonäventyr...

Ibland blir allt lite knasigt...
I morse hade jag bokat in en plåtning med länsförsäkringar i studion.
Dessa görs alltid mot vit bakgrund, vilken jag hade slut på, men en ny fanns att hämta ut på posten i Våxnäs. Inga problem.
Det lustiga uppstod när bilverkstaden ringde och sa att de måste behålla min bil över natten.
-Damn.
Så det var helt enkelt bara att ta den tre meter långa bakgrunden som en lans på cykelstyret och trampa från Våxnäs till stan.
...det var mer än en pensionär som hoppade av sin cykel och väntade tills jag passerat ;)

2 kommentarer:

Erik Nygren sa...

hahaha :D lär ha sett kul ut =)

Martin sa...

Japp.
Min granne (som redan tycker jag är ett ufo)
Tittade på mig och skakade på huvudet lite smått nedlåtande...

Tre meter papprulle och portfolio på styret, Fyraårong med gosedjur i barnstolen och en ryggsäck med kamera på ryggen...