torsdag 27 maj 2010

...och var det ljus...


Japp. Så var bröllopssäsongen igång igen.
Therese och Jonas var först ut för sommaren och platsen de valt var klassiska Hennickehammars herrgård i Filipstad. Detta råkar vara ett av mina favoritställen att plåta på, så det var en bra start på sommaren.
Vädret var lite si så där, men som vanligt hade jag med mig mitt eget ljus.
Huuuur skulle jag klara mig utan mina blixtar? hahaha.
För er som inte vet hur det fungerar kan man enkelt säga att utan blixtar och med denna himlen skulle antingen brudparet vara kolsvart eller himlen kritvit.
Nåväl. Tänkte bara visa var skåpet ska stå när det gäller bröllopsfoto.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marin. Det här ser riktigt lovande ut och vi ser fram emot att få se resten utav bilderna. =)
MVH/Therese och Jonas