onsdag 19 februari 2014

Guuuud vad jag bloggar hahaha. Förra inlägget var det sommar och återvinning och idag är det vår och mäkleri. Mycket har hänt och nu är det full fart på maskineriet. Jag har fotat objekt åt Husman Hagberg i Karlstad snart ett år, vilket är otroligt givande. Uppdragen blandas självklart med allehanda reklamuppdrag som de alltid gjort. I och med detta fotograferas det mycket mer än någonsin och jag får fler tillfällen att vara kreativ än någonsin. Igår var det folktandvården som skulle piffas till, ikväll fotokurs på Uno och imorgon en heldag för Preferens reklambyrå och Byggbolaget. Denna Bild kommer dock från dagens lägenhet som inom kort ligger ute från Husman Hagberg. Nu lite mer retusch innan jag ska lära ungdomarna aaaaallt jag kan om studiofoto ;)

Inga kommentarer: