torsdag 24 januari 2008

Learning by doing...


...är något jag tror stenhårt på.
Eftersom jag heller inte har någon formell utbildning så är det så det har gått till för min del.
Sista tiden har det varit extra markant.
Erika ville ha något svartvitt till sin portfölj, Karin ville ha kort skärpedjup och befintligt ljus till Clarahälsan och så ville Kim ha ljust och kort skärpedjup till Stiftelsen Karlstadshus.
Inget av detta är väl något jag gjort särskilt mycket av förut, så det var kul att få prova-och lära sig.
Så helt plötsligt får jag väl erkänna att jag är helt såld på kort skärpedjup och befintligt ljus...
Inget är väl så kul som att prova nya saker.

Idag blev det även klart att vi ska göra nya bilder för Duvan.
Självklart med Motherland! Ska bli kul att se vad vi ska hitta på den här gången :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att det går bra! :)

Martin sa...

Tackar du!
Matton gjorde sitt urval på dina bilder igår och plockade med flera stycken, så det var riktigt kul.
Allt detta får dock vänta lite som det ser ut just nu, eftersom de riktiga uppdragen måste få komma först, men så snart jag får tid så ska du få se resultatet.
Tack för hjälpen!

Anonym sa...

Okej kul!! :)
Hör av dig när du har fler att visa.
Säg till om ni behöver modeller till Duvan-jobbet :D Jag skickade ju in bilder till dom.

Martin sa...

Vet inte hur mycket jag får säga om duvan innan publ, men modeller var redan fixat innan jag fick uppdraget.