tisdag 16 december 2008

...och så firar vi med non stop...



...för nu har jag äääntligen bestämt mig.
Har velat fram och tillbaka ett tag nu angående lokal och verksamhetens inriktning.
Var jag ska hålla till, vad ska vara grunden i företaget, Mode/Reklam/Porträtt/Press, Karlstad/Oslo/Stockholm?

Flyttlasset går nu till Tingvallagatan ett, mitt emot gymnasiet och ett stenkast från torget.

Reklamen kommer även fortsättningsvis vara det starkaste benet i verksamheten, men jag kommer nu att öppna upp för mer produktfoto och även privatkunder i form av porträtt. Min typ av porträtt. Avslappnat och skojigt. Skrattar man på jobbet blir bilderna bra :D

Kånkar dit lite grejer på Fredag, sen julfest med Tryck-gänget, Inreda på Lördag, fota för nwt på Lördag kväll och inreda lite till på Söndag, så är det någon som vill borra/skruva/bära eller bara säga hej, så hoppa förbi bara!

Non stop-bilden är ett resultat av att Anna Gullström fick en kreativ idé och skickade mig till affären efter nio påsar godis. Maj kröp snällt ner i lådan :)

Inga kommentarer: