måndag 10 augusti 2009

Starboys



Jomenjustja...
Höll ju så när på att glömma dessa bilder som gjordes i våras. Kanske just för att de gjordes i så god tid inför sitt egentliga ändamål...
De är nämligen gjorda för nöjesfabriken som kommer ha en julshow med Starboys.
Sjukt ovanligt, men skönt med en sådan framförhållning! ...plus att grabbarna var helt vilda och som gjorda för att stå framför kameran. Jag skrattade så jag grät och behövde i princip bara trycka på knappen...
Tanken var att det skulle kännas lite filmaffisch, så ni kommer få se dessa bilder på pelarna framåt hösten :D

10 kommentarer:

Frida sa...

Det här lär ju bli en show man inte bör missa! Läcker bild på grabbarna. Apropå starboys, eller snarare Björn Starrin, jag gissar att du inte har missat hans kommande film??? Kan ju vara något för att få lite extra insiration om inte annat?! ;-)

Martin sa...

Ööööh, pinsamt, men jo den har jag missat...
Upplys mig gärna :D

Frida sa...

Hahaha. Okej, kul att kunna få vara den som berättar om vad jag tror kommer att bli höstens stora inspirationskälla för fotografer som liksom du ibland väljer att föreviga människors magiska dag...
Jag talar naturligtvis om "BRÖLLOPSFOTOGRAFEN"...

Och eftersom ord är överflödiga i detta sammanhang så länkar jag istället till sf:s hemsida, du BÖR kolla in trailern. Du kommer säkert att känna igen ett och annat! ;-)

http://www.sf.se/filmer/film/15004033/Broellopsfotografen

Mycket nöje!! :-)

Martin sa...

Aaaah, jo men den har jag ju hört talas om.
Tror till och med att den handlar om en bröllopsfotograf från Molkom...
Inte för att jag är från Molkom, men det var där jag hade min första studio och gick således ett tag under namnet "bröllopsfotografen från Molkom" haha

Frida sa...

Jo, han ska visst vara från Molkom... Då kanske du känner igen dig, om några scener nu är inspelad där, det vet man ju aldrig. Jaja, den kan ju bli intressant att se oavsett.

Jag gissar att du kanske föredrar att bli kallad fotograf, INTE bröllopsfotograf... :-)

Martin sa...

Hehe. Så sant, så sant ;)
Visst är det ju kul med bröllop, särskilt med så vackra brudpar som ni själva, men det är ändå lite av ett "sommarjobb" för min del :)

Ulf Malmros (regissören) kommer från Molkom, så det är därför han återvänder dit ibland.

Frida sa...

Åh, smicker. Tack, tack!! :-) Fick du någon favorit bland våra bilder?? (Hehe, lättare sagt än gjort med så många...) Ja herregud, vi trodde ju att det var ca 1000 bilder, vilket ju är mycket. Men 1600 är GALET!!!! Du måste ha haft skavsår på avtryckerfingret..... (Vi väntar dock tålmodigt på cd nr 2...du har väl inte glömt?! ;-)

Att Ulf Malmros är från Molkom visste jag faktiskt, jag hade hans mamma Alli som mentor när jag gick på högstadiet för en evighet sedan... :-)

Martin sa...

Nej, den är på g. ligger på kontoret i ett vitt kuvert.
De kör lite mycket med mig just nu bara, men jag lägger den på lådan imorgon...
1600? shit. Hade ingen aning om att det var så många...
Har några favvisar där, men jag får kolla igenom allt när höststressen lagt sig sen ;)

Frida sa...

Förlåt, vi ska inte köra med dig, vi är bara så otrooooligt nyfikna. Svårt att vara tålmodig då. :-) Du får ta det som en komplimang, att vi är SÅ nöjda och vill se mer! :-)

Martin sa...

haha ni är ju för snälla ni :D

Hoppas cd:n kom fram idag...