fredag 4 september 2009

Duvan 1


Duvan är väl det jobb jag gjort flest gånger och kanske även det jag känner mig mest hemma i.
Första gången var det ett rackarns meckel med att få till vitbalanserna, men nu när man vant sig och kommit på knepen är det som bara att köra på och vara kreativ.
Bilderna vi gör ska passa tillsammans och alltså måste man hålla sig inom vissa ramar, men till den här gången vred vi till ljuset en aning för att få det lite mer spännande.
Första bilderna här då. Fler kommer sen :D
(förra omgången med de suddiga bilderna och det taskiga ljuset stod jag INTE bakom kameran)

2 kommentarer:

Frida sa...

Jättekul att se allt du gör! Vi har fått mycket goda kommentarer om dina bilder. Och om din person!! "Vilken trevlig fotograf ni hade på bröllopet", har jag hört fler än en gång! ;-) Har du sett att du hade en bild med i tidningen igår? :-)

Martin sa...

Tack du :)
Vad glad jag blir!
Läser som inte tidningen trots att jag jobbar en del för den ;)
...men jag får ta och kolla då!
Man blir ju glad av att jobba med glada människor och då uppfattas man nog som trevlig :D