söndag 18 oktober 2009

kul och hektisk vecka att se fram emot innan Oslo...

Jorå.
Har en del kul saker att göra under den kommande veckan.
Förutom flera privatplåtningar blir det Duvan på Torsdag.
Lite annorlunda blir det den här gången eftersom duvanhuset kommer köra igång något helt nytt snart. Ska inte skriva vad innan det är klart, men snyggt kommer det bli törs jag lova :D
Nästa vecka bär det åter till Oslo, men då för norska turistbyrån genom Gamlin o Zeipel i Stockholm.

Och just ja. Bröllopsmässan på Stadshotellet på Lördag!!!
Kom gärna in och diskutera då om ni vill. Kommer finnas på plats med bildspel mm, samt fota dagens brudpar i museiparken.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Bra jobbat killen. Jag blir trött bara av att höra dig. Ska nog krypa tillbaka in i min graviditetsbubbla;-)

Martin sa...

Lät rätt mysigt det :D
Synd att jag har så svårt att bli gravid bara ;)

Unknown sa...

ha ha ha. Känner faktiskt knappt igen mig själv. Har lånat ut min kropp ett tag.
Snart är jag tillbaka på banan hoppas jag. ;) se upp!
Kram kram