lördag 13 mars 2010

Klättring


Bland det roligaste man kan göra en lördagsmorgon.
Och samtidigt brand det jobbigaste. Det fina med klättring tycker jag är att det bara hänger på dig själv.
Kommer du inte upp är du helt enkelt inte nog bra. Inga domare att skylla på, inget svammel. Visst kan man skylla på att man hade en dålig dag, ätit fel, ont i fingrarna eller nåt, men det går aldrig att skylla på någon annan.
Släpade med mig kameran upp i hallen för att ta en bild på Stefan vid kruxet på en nyligen omgjord led. Var 6b, nu kanske 6c/6c+.
Till sommaren hoppas jag kunna göra fler lite mer seriösa bilder :D

4 kommentarer:

Emma sa...

Tja, gick förbi din webbadress på väg hem från stan idag. Jag fotograferar lite själv på fritiden. Det var interessant att se hur en proffsfotografs bilder är jämfört med mina, jag tror att grymma är ordet:) Om du skulle behöva helg- eller sommarpersonal någon gång får du höra av dej;)

Martin sa...

Tackar :D
Tja, jag har ju inte öppet någon butik eller så utan kör allt själv bara.
Men tack ändå :D

Martin sa...

Visserligen kan man ju behöva en extra hand på något bröllop eller så...

Emma sa...

Okej, men det skulle ju vara roligt :)