söndag 15 juni 2008

En genre till...



1996 köpte jag min första systemkamera för att plåta actionsporter.
Nu var det ju så att det var alldelens för kul att åka snowboard/Mountainbike etc. själv för att fota, så det blev liksom aldrig av...

Idag blev det i alla fall några rutor eftersom det råkade dyka upp några duktiga skatare just när jag plåtat klart dagens student och blixtarna ändå stod uppe.
De laddade på som f-n, så det var riktgt kul. Blod spilldes och bilderna blev bra.
Hör av er så kör vi en mer planerad plåtning en annan gång!

Hur som helst så ska jag äntligen ta tag i det som egentligen var tänkt att starta min "fotokarriär" för tolv år sen!
Rackarns kul med lite ny inspiration!!!

(klicka på bilden för att förstora)

2 kommentarer:

Fotograf Serny sa...

Snyggt! Hoppas att de inte slog sig förmycket;)
//Serny

Martin sa...

Vi har bestämt oss för en session till, så jag tror nog inte det var så farligt ;-)